den rätta känslan

Bländande stearin ljus. vackra blommor. Glittrande ögon. Fjärilar i magen. Solen på sommaren. vattnets tyst het. Första snön på vintern. Tomten på julafton. Alla har vi olika känslor vid olika tillfällen.
Men en sak är säker som jag tror ni håller med mig om. Känslan när någon som tycker om dig, håller om dig. Tryggheten. Det hårda taget. smekningarna. Ja när flickvännen / pojkvännen kommer fram till dig håller om dig och säger dom enkla orden" jag tycker om dig ". Ja då mår man som bäst? 
Att känna den värmen. Värmen från den andra personen kropp, ömheten och sanningen.
när fjärilarna i magen blommar. När stearinet fortfarande brinner och solen glänser i vattnet. Men fortfarande så är det den känslan vi gillar bäst. Sanningen från personen som du tycker om.



Kommentarer
Postat av: Anonym

men ja e SJUKT SUGEN på extensions...hjälp mig haha (TJÖTA!)

2008-09-21 @ 18:15:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback