en lättnad...

jag är faktiskt riktigt glad idag. Gladare än vad jag har varit på länge.  jag har nämligen fått börja jobba dagtid ihop med Salk, och det är mycket trevligt. Saknat den pojken riktigt mycket. alltid får man så härliga skratt!
Ja åter till jobbet, vi går alltså uppe på saab´s tak och städar bort massa mossa som ligger ivägen! Förstår ni ..MOSSA .. som ligger i vägen för stuprännorna på någon sätt så vattnet rinner inte ner. Och höjdrädd som man är så håller man sig bakom salk så mycket som möjligt haha.
Åter till hur jag mår. Jaa ont i halsen och lite snuva.. pojken har smittat mig och han är på bättringsvägar typiskt! men jag ska allt vara frisk och kry till på fredag och mycket längre .. så det blir ingen träning för mig utan bara massa vitaminer och mineraler så att jag blir frisk och mår bra igen ! ( tummen upp )
I morgon när jag kommer till jobbet så hoppas jag att syrran har lämnat böckerna som jag ska börja läsa, måste ju göra något annat och är väldigt sugen på att dyka ner huvudet i en bok i stället för att sitta och kolla på datorn hela dagarna. Har nämligen börjat kolla på one tree hill serien från början :)! riktigt bra när man väl hänger med i den!
freda tjohoo klippning och färning måste fräsha till mig lite känner jag!! och sen så ska jag hälsa på syrran och kolla igenom lite mat recept och skriva upp vad som ska handlas osv...  och Lördag handlingen!
Helgen efter blir möjligtvis ullared (:


Jag följer Mat-dagboken nu .. som vi fick igår (söndag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback