gott samvete

Regnet bara öserner! och jag älskar det. Älskar höst lika mycket som julen haha.
Idag så har jag klippt mig så ni får se resultat på fredag :) har ingen tid att lägga upp bilder nu elelr i morgon =).
så även är jag hos syster idag och pussar massor på loke och han pussade tillbaka haha... mysig han är.
i morgon ska jag tvätta hela dagen och laga massa god mat till pontus (:! haha även möblera som vanligt ( att jag aldrig tröttnar ).

Nu är jag massa trött, men ska ta mig en spring tur till mamma sen och efter så kan jag vila med gott samvete :)


förresten så kan vägverket gå och dö

Kommentarer
Postat av: Tezz

Varför ska vägverket dö? KK?

Postat av: Mattiasw

Hösten är bäst! :)

2008-09-17 @ 18:31:32
URL: http://mattewestman.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback