Grattis frida (:

sådär ja ... ännu en dag att skriva på bloggen  :)!
och jag börjar med att säga STORT GRATTIS TILL FRIDA SVENSSON SOM FYLLER 21 idag :D!
Sitter här i min soffa, och kollat efter mera jobb idag. Hmm  hittar inget så man får lite tårar i ögonen, vad ska man ta sig till ?
Ringt alfa idag och kassakortet är på väg (:! äntligen!!!!

Idag tänkte jag laga en supergod mat eftersom det är fredag (:   ( förhoppningsvis blir den god också ) vi får väl se ;)
och vet ni vad?!!! fick jotex katalogen idag och alltid så måste jag ju kolla igenom alla kataloger även om jag inte ska ha något. men denna innehöll ju JULEN! oj vad fint jag hitta massor med snygga gardiner och tomtar och allt. shit jag har verkligen jul stämning och helst av allt vill jag åka till ullared och handla i massor nu bara för det ( fast jag vet att dom inte har några julsaker än ). Men ändå, tänk när man får julpynta och ha sig :D! hihi spännande.

jag fryser om min näsa nu... :/ dags att sätta på elementena ?

Kommentarer
Postat av: Tanta!

Wiiihooo..

Thanx:-D

2008-09-21 @ 22:39:07
Postat av: Tanta!

Wiiihooo!

Thanx:-D

2008-09-21 @ 22:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback