heartbroken! ett hjärta i tusenbitar

Ja mit hjärta gick i spillror när jag vaknade i morses! oj vad ska jag ta mig till nu då? inget hopp. inga drömmar. allt är borta.


jag vaknade idag vid klockan två, och som syrran och jag hade bestämt skulle jag ringa massa samtal. Första ringde jag skolan givetvis. Och ja.. dom ska ha en handpenning och sen resterande pengar. vart ska jag få dom ifrån nu då? vad ska ja ta mig till? ja kommer aldrig få plugga det jag vill. va fan ska jag göra nu då? HELVETES KUK JOBB!

sen ringde jag lönekontoret och dom säger att dom timmarna jag jobbar nu läggs på oktober månad? jaha? och hur ska ja betala hyran nästa månad?
FAN VAD JAG HATAR ER! HOPPAS NI GÅR OCH DÖR ALLIHOPA PÅ DET DÄR JÄVLA FITT-FÖRETAGET! KOMMER ALDRIG MER STÄLLA UPP PÅ ER!! JA HATAR ER!!!!!
FATTA

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-09-08 @ 16:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback