jag var först i säng som vanligt

sitter i soffan nu, klockan är då 06.20 och Pontus har fortfarande inte gått upp ur sängen. Ja han ställder då klockan på fem och sen ligger han i sängen till klockan är sju och sen åker han till jobbet! Måste lära han gå upp i tid så man slipper putta på han 150 tusen gånger innan han går upp.

Igår vad hände då? hmm .. va med sara en stund, helt underbart att vi kan få tid till att umgås. Hon hjälpte mig att röja på vinden efter flyttlådor som syrran skulle ha. Tusen tack sara. Sen så började jag laga mat, till mig och pontus. Kött och potatis med väldigt stark brunsås ( skina och champinjoner va det i den också ). Men igår fanns det även ett problem till! Mitt bärbara internet slutade fundera, hmmm!?! jag satt drygt en timma i telefonen med bredbandsbolgaet INNAN pontus kom hem, sen ungertiden när jag lagade mat så satt HAN dryget EN TIMMA i telefonen också. Och det ända dom kom fram till var att det helt enkelt inte funkade så jag fick köra md sladd igen! FAN!
När vi hade lugnat ner oss så åkte vi hem till pontus för han ville hämta lite nya rena kläder :) så dushade han ändå när han höll på. Så Pontus mamma fick underhålla mig ( hon e verkligen en stört skön mamma, praktiskt taget så är dom från hans släkt som jag träffat helt underbara ). Efter det åkte vi och handla och sen hem .. ja då va det dags för xbox. haha där bosatte han sig hela kvällen och jag framför datorn för att kolla lite.
Jag var först i säng som vanlig :P!

Vet ni vad!! nu är klockan 06.30 och jag hör liv ifrån sängen hmm .. undra om han kanske vaknade ??

Den här Onsdag morgonen får vi se hur den blir. Eftersom jag och sara har missat två dagars träning på att jag har kännt mig konstigt i kroppen så ska vi ta igen det idag tydligen ( kanske inte helt och hållet ). Men Gymmet blir det idag i alla fall. Sen ska Sara hem till sin Mamma och hälsa på i Vara och jag ska hem och städa ordning lägenheten och drömm om en ny! Btw. Jag vill verkligen ha ett barbord! och massor från ikea! drömmer mig vidare.... .........................
Vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Ikea imön =D =D =D. å kinamat

Postat av: Anonym

vännen, vi får inte missa så många träningsdagar, vi måste ta nya tag om vi ska bli slanka och vackra till jul:-P haha.

2008-09-21 @ 22:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback