jobbet i natt

sitter på jobbet nu, fick jobba inatt *skön.
som sagt är ju arbetslös igentligen, eller med finare ord ( timmanställd ).. för mig är det likadant att vara arbetslös. jag som är van att jobba efter ett shema och gå efter det. ha bestämda tider osv. Ja nu går ja bara på efter att dom ringer in mig. så jag är ledig, kan jobba vart som helst. söker jobb med andra ord.

Många tankar som snurrar, men ord som inte får spillas.. hur ska det gå?

Tränat även idag, skönt att jag äntligen kommit igång med det och jag känner mig mycket gladare på ett sätt. Tröttheten kanske försvinner den också. man kan ju alltid hoppas på det bästa i alla fall (:!
ett nytt spår, och nya banor härligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback