komplex

Hemma hos syrran idag och är barnvakt (: ännu en lugn och skön fredag:)!
Men kommer in i mina tankar som vanligt.. och vad står det på listan idag då ? jo komplex!
De är väl inte så konstigt att flickor i dagens läge har komplex?  jag menar kolla in beckham tex, super snygg sexig och har allt. Men det är inte så konstigt, hade också sätt ut såndär om jag hade personlig tränare och frisör och en kock som lagar dietmat till mig.
men shit hon är verkligen supersnygg :S olagligt snygg!





Kommentarer
Postat av: Tezz

Ja kan bara hålla me om att Beckhem e snygg! Fast va har hon för strl? Zero?

Postat av: proppan

men linda den kroppen är ju inte verklig men d vet du ju!!!!!!! tycker d e skitsynd att du känner som du gör för du e görfin o sminkar dig skitsnyggt o kroppen e d inget fel på heller. (NEJ ja e inte kär i dig HAHA!)Pepp pepp pepp!

2008-09-13 @ 09:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback