om du är sjuk som jag..

gah! gick och la mig första gången klockan nio idag! förstår ni 21.00!!  men vaknade klockan 22 och det var faktiskt inte av pontus. utan utav att jag hade ont i halsen så jag inte kunde svälja. Så kom upp till pontus kunde inte prata fick en halstablett så somnade jag så gotti igen. Jag vaknade inte ens av att han kom in och la sig å sov. Men vaknades nyligen igen av att det känndes som jag svalde två taggbollar INTE SKÖNT med andra ord! Så smög mig upp för å kyla ner halsen med lite glass. Fast vet ni vad som var skönast ? jag tog en K A L L sked och stoppade i gommen ( eller hur det stavas ) helt underbart faktiskt. Men nu när glassen är slut så kliar det bara i halsen.. är det bra ? eller är jag bara så jävla infekterad ? och appropå det, så tog jag även nässpray så nu håller hela nästan på och bränner som fan!..
och jag klagade på att pontus klagade när han var sjuk .. ( förlåt i massor sötnos).

Nu ska jag försöka sova igenom pga att jag ska upp åh jobba klockan sex. natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback