om du är sjuk som jag..

gah! gick och la mig klockan nio första gången.. förstår ni! 21.00 .... vaknade klockan 22 så hade pontus kommit hem igen. Men jag vaknade faktiskt inte utav honom utan utav att jag inte kunde svälja :S hemskt vart det!! så gick upp, fick en halstablett av honom så sen somnade jag igen. Helt underbart. Men vaknades nyss av att det kändes som jag svalde två taggbollar OMG ont! så gick upp tänkte  " åh, jag tar lite glass så jag kyler ner halsen".
men vet ni vad som var de skönaste ? jag tog en KALL sked och stoppade upp i gommen ( hur det nu stavas ) och det var helt underbart ( om man har ont som jag ). Ja så nu har ja även tagit nässpray så hela jävla nästan värkeer också. Och jag klagade på stackars pontus när han var sjuk :/ ( förlåt sötnos). Men nu när jag ätit glass så kliar det bara ... är det bra ? Eller är jag bara väldigt infekterad :S ?

Jaja, dags att försöka sova igen. Ska upp klockan sex och jobba faktiskt .... natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback