sömnproblem!

fortfarande onsdag och klockan är inte ens elva på kvällen. jag har fått stora sömnproblem. vad är det med mig ? tror att jag tänker för mycket. kan jag inte bara få njuta av livet som alla andra?
Ligger i alla fall i soffan och kollar på tv. Hålle om täcket för de luktar pontus, helt underbart. Han ligger dessvärre inne i sängen och sten sover. Men vill verkligen inte väcka honom.
Magen värker och bubblar. Tror jag har mjölk allergi. När ja dricker eller äter mycket av nått med mjölk i svullnar jag och får kramp i magen även så bubblar den. kanske bara är en inbildning?
I alla fall så är det mycket i tankarna nu ... måste försöka sova ska ju till ams i morgon på möte så kan inte ligga och sova hela dagarna! Men måste städa lägenheten och måste göra massor annat också, ska även till syrran i morgon och hjälpa henne med att packa  och kolla igenom vinden / förrådet. Så missar en träningsdag igen! typiskt. Får ta med mig kläder så jag kan ut och springa hos henne! yes det gör jag!

Såg precis ett program om tonåringar som vill plastikoperera sig! är det så konstigt ? Jag menar kolla på dagen samhälle som vi lever i bara!
BAH!! nu orkar jag inte klaga mera, men ibland ger man ju bara upp :'(





Kommentarer
Postat av: proppan

japp låter som mjölken är boven..som tur är finns d många alternativ och i mat smakar d istort sett samma. (bara så du vet)ja ska t AMS o söka Norgejobb på månda..vi får se hure blir. kläm

Postat av: Tezz

Ja hade mjölk allergi för ett halv år sedan, ja börja då dricka laktosfri mjölk å grejs. Sen testa ja mjölk igen å då va d bra. En på jobbet sa att ibland e d så, inget konstigt i det, magen blir väl sur på för mkt mjölk. Men ja säger bara drick inte mjölken jätte äkligt.

2008-09-18 @ 17:53:19
URL: http://theresetomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback