Tisdag morgon

äntligen vaknat. Fast ville inte vakna denna gången, sov så otroligt skönt må jag säga.. Men just nu känns det som om jag har blivet döv. Änna slått lock för öronen =/!
orkar inte göra mig i ordning heller så det blev, håret i häst svans och lite maskara idag. Ont över allt, hängig och ja vet det låter som att jag tycker synd om mig själv men ni kan gärna få ta över den här smärtan!
Ni förstår jag har världens minsta emunförsvar ( eller hur det stavas ). Är någon sjuk i min närhet så får jag det med en gång fast sju gånger värre!! så har det varit sen jag kom hem från Bulgarien och det är hemskt! Men jag jobbar på det.
Nu ska ja gå in och väcka den andra lata saken som bor i lägenheten här! han måste pyssla om mig lite :(

Snart Fredag...

Kommentarer
Postat av: mia

böckerna ligger på sin plats. hoppas nu att du gillar dom, det är mina favvosar.

hur ska du gör på fredag? skulle du inte klippa dig kvart i tre? när slutar du egentligen?

2008-09-23 @ 06:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback