morgon? pärlparty?

i morses när jag kom hem från jobbet var de super kallt! fick lägga mig på mitt täcke och senare använda pontus täcke över. brr jätte kallt va det. Men somnade om så gott senare, och vaknade på ett mycket konstigt sätt. Jag hade somnat ihop med min "bästis". Ja handen va hårt hållen om mobiltelefonen, konstigt nog. Har för mig att jag la ner den på golvet innan jag somnade men de gjorde jag tydligen inte haha! så tokigt det kan bli.
Orkade knappt gå upp ur sängen idag, träningsvärk i bena så va stel som en pinne. men nu har jag i alla fall lagat mat, gjort fetaost sallad och diskat efter mig. ( klapp på axeln ). ska nog lägga mig och vila en stund igen, och börja läsa min bok jag fick låna utav syster. vi får se om hon har rätt ( vilket hon alltid har ). och jag är envis nog att aldrig kunna erkänna det.
Btw, fick jobba i natt igen blink blink*


I morgon blir det utseendes ändringar på mig.


Är även bjuden på pärlpary hos syster den 8 okt. det ska bli super kul. har många idér man vill göra  fast man får hejda sig. Syrrans kompis Charlotta är det som gör smyckena och allt är handgjort med riktiga pärlor och swarovskikristaller ( hur fan det nu stavar hihi ) och äkta silver, vilket är väldigt kul för inget liknar varandra men mycket är snyggt.
Funderar även på om jag kanske ska ha ett pärlparty ? intresserad ?  hade varit kul att hitta på något annorlunda och det är inte varje dag man går på en pärlparty. köp hennes smycken eller gör ett själv (:
jag ska suga lite på den idén och kolla om nära är intressrade av det (:

här har ni lite som ja köpt av henne och även fått i julklapp och present :


mitt älsklings halsband! jag bara älskar det, disignat det helt själv.


Även min fotlänk, av kristaller och silver.



Det översta halsbandet fick jag av pappa en jul och det andra har jag gjort själv




Här är ett av dom första halsbanden hon gjorde, och jag kommer ihåg att jag fastnade för det med en gång.. finns även armband och örhängen till





jag hittade mammas halsband här, i alla fall ett långt halsband som du kan knyta hur du vill runt halsen.




pärlor / stenar på vajer, stilrent och enkelt

.

Dom här älskar jag också! fick av Charlotta i 20 års present. älskar dom, kan ha det till allt. vardag / party / fest . SUper tack en gång till :)


bara endel örhängen jag har. mina absolut favoriter är ju dom med "dropparna" och dom ljusblå pärlorna. högst upp till höger (:

Ja här har ni några idér i alla fall.. är ni intresserad av att jag ska ha ett pärlparty så skriv gära :D!
Nu väntar min bok........

Kommentarer
Postat av: mia

oj vad många utav hennes smycken du hade

2008-09-03 @ 20:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback