varje vecka

uppe en sen kväll. kan inte sova. Tänker ganska mycket på lördagen faktiskt, kanske därför jag inte kan sova ?
Annan tanke.

Nu är det dags för en ny vecka. Man tar nya tag. Även om jag är sjuk så är det så att man måste kämpa!
Jag har en dröm som alla andra. Men vad är din / er dröm ? Min är hemlig i alla fall, så den skriver jag inte om här. Men låt mig få kämpa för den i alla fall, låt mig inte falla. Jag har fallit en gång, tillbaka till ruta ett. Men inte en gång till.. no!

Varje vecka är en ny start! Let´s Go

Kommentarer
Postat av: Tezz

Min dröm är att få gifta mej med Tomas, men tvr få ja skita i hur ja vill ha bröllopet.

Min dröm är oxå att alltid ha ett jobb så ja kan få pengar för att renovera mitt hu så som ja vill ha det.

Va hade du för dröm som e så hemli???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback