17 januari kvällen :)

japp varit hos mormor nu ikväll och fikat tillsammans med sara :) fått prata av mig lite, lät som att jag inte hade fått prata på hela dagen typhaha stackas mormor men du e bäst :)!
det var skönt att träffa sara också inte träffat henne på LÄNNNNGE! men nu äntligen :) så nästa vecka är det jag sara och björn gustavsson som ska inta saras lägenhet ;d  haha sara såg nämligen inte några avsnitt av förra årets melo. och HON har verkligen missat nått då!

Så i morgon kommer madde hem och jag ska färga hennes hår :D sedan blir det foton också!...



 
för övrigt så bryr jag mig och detta är ett tecken på de.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var jätte roligt att träffa dig med stumpis! Du är ju bäst;-)! puss

2009-02-18 @ 19:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback