3:e bara idag!

vad är din största räddsla?
Vi hade en diskution här på jobbet. Skräckfilm / mörker. Ah jag som är mörkrädd, varför utsätter man sig då för att kolla på skräckfilmer? Kan inte säga att jag tycker det är percis kul att kolla på dom, eller att jag njuter.
jag vet ju själv hur rädd jag blir, att jag inte kan sova. att jag får för mig massa saker. Hur kommer det då sig att jag ser på filmera? Mina vänner tycker det är kul att kolla när ja skriker, hoppas och nästan börjar lipa. vet när jag emelie johan och pontus hade dilla och hyrde film hela tiden, just skräck. pontus tyckte de va fruktansvärt kul att skrämma upp mig och emelie så att jag nästan började gråta. hemsk hemskt :P
jag kan få för mig att de står folk bakom mig fast det inte gör det. ja får ibildningar.. sjuuuka!

haha aldrig att jag skulle flytta ut till landet bland skog, när jag är så mörkrädd som jag är. utsätter man sig för det? NEJ! inte jag.. fan heller. :)
så min räddsla är mörker AB

Kommentarer
Postat av: Tezz

Jag är mörk rädd, bor mitt ute i ingenstans. Men rädlskan försvinner med tre galna katter som man kan skylla alla konstiga ljud på. Det var inte roligt när vi inte hade katterna. Men ett ordspråk jag gillar: Ett hem är inget hem utan en katt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback