Fredag 13/ 2-09

Min värld håller fortfarande på att snurra omkring, att den aldrig stannar på den rätta platsen. Tankarna flyger omkring som en papperssvärm. jag vill bara få tag på en bit läsa på lappen och fatta tycke. vad skal jag göra ?
Pratade precis med min mamma i telefonen, skönt att du mår bättre. Och jag hoppas att du är på mera bättringsvägar. tänker på dig dagligen. Fredag nästa vecka ska jag till Grästorp hälsa på Marre och sedan tandläkaren så komme troligen förbi dig då mamms. Det är skönt att prata av sig med dig ibland, håller på att bli tokig. vill lägga mig i ditt knä känna mig som fem år och bara hålla om hårt och låta tårarna rinna. Det hade varit härligt.

Fredag den 13: e idag, hemsk dag.  Än sålänge har det inte hänt mig något mer än att jag är mer känslig än vanligt och nej jag har inte pms. trött är jag också, inte sovit ordentligt i natt. Nalle har spökat i mina drömmar må jag säga. Vaknade klockan 05 i morses och trodde boston pissade inne så skulle ut i hallen och kolla. men nej han låg i sängen och sten sov märkte honom inte. Vet inte vad det är med mig. varför sover jag inte ? varför vaknar jag av ingenting? varför varför varför? varför frågar jag så mkt hela tiden?
Jag ska lära mig att stå på mina egna ben.

idag så tänkte jag åka till Överby och handla det jag ska ha. hem och lägga det i frysen / kylen sedan så ska ja och maggan försöka få hjälp med henne bil. historian: Igår skulle jag sara maggan madde ullis och c:o åka och fika. Madde sov och ullis försov sig. de var fullt på allla fik så vi drog till MC för att ta en kaffe. Goran emil marie och Alex. kom dit och hölll oss sällskap :) tackar så mkt för detta :) vi hade skoj, eller jag skratta en del i allaf all :)! Sedan så skulle vi åka och maggans bil sluta fungerade :O ! så vi hamnade i garaget och försökte hitta en lsöning men inget. så bätte lycka idag! stackars maggan det händer alltid dig :(! krama om*

jag har mina planer, och det händer sakta med säkert idag.. och framåt i morgon och söndag... let seee!


Vad är dina planer Fredag den 13:e


Kommentarer
Postat av: mariw

2009-02-13 @ 13:25:55
Postat av: Marie

ja klart vi ses :) bara jag hämtar astrid så fixar det sig alltid:D

Postat av: Tezz

Jag utmanar dig från min nya blogg!

Regler: Bloggaren skriver 8 fakta/(o) vanor om sig själv. Den som blir utmanad skriver ett eget inlägg om sina 8 fakta/(o) vanor. I slutet av inlägget skriver du 8 personer som du utmanar.

2009-02-14 @ 21:30:19
URL: http://kampegarden.blogspot.com
Postat av: ullis

ma ha typ första gången ever som jag försov mig..oj oj

2009-02-16 @ 20:09:39
Postat av: Anonym

ma ha typ första gången ever som jag försov mig..oj oj

2009-02-16 @ 20:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback