Fredag en happy dag!

Välkommen till blogg världen! 
Äntligen fredag! tjoho. så kan man väll säga? helg och allt :)! Står på jobbet nu, faktiskt inte trött idag! as härligt. men det kommer väl senare antar jag.
Fredag = Hem till syster efter jobbet, roger är så snäll och kommer och hämtar mig klockan 16.00. Ska hjälpa syrran att laga paella, super god mat faktiskt :) men jag har mina soppor, så när dom äter blir det väl internet för mig ( otrevligt men sant ). tänker inte direkt sitta och titta på när dom äter. Louise och barnen kommer hem till mia och anders för lite mat osv :) Har även med mig kameran så blir massa foton senare :)! hihi mee löööv!!
Så sjukt glad idag, vet inte vad det är med mig. Kanske tack vare Nalle, eller min sömn.

Blir kanske promenad idag med något sällskap ? vem vet.

Lördag, ska jag tillbringa min dag på macken igen. Ihop med syster och kanske Mamma:).Kommer bli en tokig dag. På kvällen är et föddelsedags fest som vi ska på. Inget drickande för mig,  alla andra ska dricka men jag står över ( tur det ).
Kanske hälsa på andra en sväng.

Söndag
ska vi till borås :) står fortfarande med på schemat i alla fall, så hoppas denna snön försvinner fortare än fan!

Ska bli kul å få pussa lite på Loke idag:) min söta systerson som ja saknat så mycket! uj va moster ska mysa med dig sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback