happy thoughts

Lördag och utgång. Yes stämmer bra det. Ska ut idag med Hannapanna och magico och sandra (:! Dom andra hade tyvärr inga pengar. inte vi heller men inträdet betalar vi sen e vi nytkra och dansar gärnet :)! I fucking love it!!
 Så kommer man till det stora problemet, va fan ska man ha på sig  ? funderingarna är igång men lutar mera åt röda byxor, svart linne och pumps! vi får se när ja kommer hem. alltid så ändrar man sig. bilder komemr även ut.


Sov hos syrran i natt, sten somnade klockan tio igår kväll haha. Pontus kom förbi mia igår, det var skönt. känna närheten och honom. tårarna flöda som vanligt på mig.
Nu är det nära, bara några dagar kvar. jag ska njuta så mycket jag kan dom nuvarande dagarna. jag kommer behöva er mycket nu.


 
ja nu blir det inte att hända läpp, jag är glad och kan le :)! happy thoughts

Kommentarer
Postat av: Anonym

du glömmer alltid av mig :-s jag ska faktist också komma en sväng:-p

2009-02-21 @ 11:14:10
Postat av: Anonym

haha toker:-p, inte lätt för dig att veta ibland, vad jag skriver.... ;-),

2009-02-21 @ 12:15:14
Postat av: Tina

Klädproblem har man fan alltid när man ska ut. Det är jobbigt. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback