hur ska man sammanfatta allt?

och hur ska man sammanfatta allt?
Var och kollade på  lägenhet igår, och vill ha den JA. änså länge. fräsch fin och stor. japp passar bra till mig, riktigt kök också. Så väntar på svar så får vi se.

jag har förklarat för dom flesta att jag vill fånga en pappersbit och läsa på det och tolka vad jag ska göra. kan ju säg att jag fångar bokstäver ! så jag får bokstavera det själv, så det kan bli hur som! skit jobbigt, skit svårt.
i veckan tänker jag faktiskt ta de lugnt och ta en dag i taget. tänker inte tänka eller något tänker bara vara. bara exister!
men det jag vet är
Tisdag: praktiken, fixa filmerna .. hem och vet inte vad
Ondsdag: praktiken, plocka varor.. hem vet itne vad  kanske färga håret på madde?
Torsdag: praktiken, möjligtvis lipz för att dansa
Fredag: ledig pga tandläkaren, träffa marre, hälsa på mamma och sova hos mia! pussa på loke!
Lördag: Praktiken, tjejkväll hos mig. melo. och lipz för att dansa sönder! syrran ska med toppen :)!
söndag: gräva ner mig i sängen! och inte existera.

Alla undrar säkert vart det är med mig varför jag alltid skriver skit på min blogg osv. ja men ni som stör er läs då för fan inte. så jävla trött på att höra erat skit snack, ta reda på fakta innan ni sprider rykten. håll det för er själva väx upp! Jag pallar inte. jag vet vilka det är som snackar och från er tar jag avstånd! jag behöver inte er. fan ska jag med er till? tss nej.

Mål
Börja sola
Spara pengar och bli ekonomisk
Skaffa hårförlägning och färga håret ( blir nog brunhårig på heltid nu )
ta hand om mig
alltid vara glad
Gå ner i vikt
skaffa självförtroende
Köpa kläder
...

jag tar nog ett mål i taget.





Kommentarer
Postat av: Tina

En sak i taget låter bra. :)lycka till!

Postat av: Anonym

Först får du nog sluta tänka negativt, resten kommer av sig själv! Tips från coachen bara ;D

2009-02-17 @ 11:52:00
Postat av: fiia

varför ska du gå ner i vikt? du har ju gått ner såååå mycket sen gymn! :)

2009-02-17 @ 23:19:51
URL: http://crazyofoboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback