jag vaknade och hade en dålig dag

i natt har jag legat och vänt och vritt på mig hela tiden, men tillslut somnat. att tankarna for runt så mycket på nätterna så man inte ens klarar av att drömma är illa. I morses när klockan ringde ville jag inte ens öppna mina ögon. jag fick rättare sagt inte upp dom. att blunda och försöka hitta lampan samtidigt va fan svårt, tur att jag har en hårig nalle brevid så jag visste på ett ungefär vart ja skulle leta. När jag väl kommit upp så va de bara kallt vatten som fattades. piggnade jag till ? nej. Sten somnade på bussen hit och vaknade precis när vi var i Nossebro. Sitter här nu, druckti tre koppar kaffe redan och jag är sjukt trött.. det här kommer bli en lång dag. och ingen bra dag.

Igår när jag plockade upp allt godis så skar jag mig på godis papper, skit ont gjorde det! och blödde satan också. Idag när jag plockade upp tidningarna så skar jag mig också.! va e det här? surar inte för det men svider gör det. Gör ondare att ha massa skär sår än att ha ett vanligt köttsår!

Längtar sjukt mkt tills i morgon, ska få krama om min mamma jätte hår då! och bara hålla om länge och ja vet att hon kommer krama mig hårt tillbaka och rkama mig länge länge! en sån kram längtar jag till.


Idag när jag kommer hem så hoppas jag att ja ska ut och gå med sara en LÅÅÅNG promenad. skulle kunna gå till kina och tillbaka ungefär. Nä men långt i alla fall! varma kläder mössa och vantar och bara gå, gå och GÅ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback