Måndag

Läste precis aftonbladet, och fick reda på att heath ledger vann en oscar igår. Grattis till honom. Varje gång jag hör hans namn, så blir jag tårögd. konstigt nog! Man saknar hans filmer, och tur det så har jag endel hemma med honom! my love.

japp idag då, vaknade ungefär klockan fyra! Boston har var jätte jobbig i natt, vet inte om han har ont i magen eller så pga att han fått ett annat foder under två dagar. Pontus hade inte kunnat sova sen halv fyra, så blev lite mys och sedan åkte han till jobbet. Jag låg kvar i sängen ett tag men sedan gick jag upp räknade lite osv. Idag ska jag även till Charlotta ihop med mia, har bestämt mig för en klocka jag vill ha och som jag tänkte fråga om hon kunde göra i alla fall (: vi ska kolla på det!

Sen kommer jag troligen att sten sova!
Somnade klockan typ åtta igår kväll, och ja sov hela natten. skönt att få sova...
men nu börjar jag bli seg.. som vanligt.

försökt ringa fitt soc hela dagen och ams! kommer troligen inte få några pengar till den 27 i alla fall :/! sug på den du! 
Min handledare på ams kan ju suga rent ut sagt kuk! han e aldrig där, och när man ringer får man fani nga svar på något. jaha hur fan ska man lösa sina problem då? I NEED YOU lixom! du ska vara där när jag behöver dig.
yeye, ska ringa i morgon också så får la hoppas idioten är där då!

aggresiv!


5 dagar kvar.



längtar efter långt hår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback