Måndag morgon

mina tankar snurrar lika mycket som min värld gjorde när jag var bakfull förra helgen. att inget kan stå still och hamna rätt på sin plats. eller är det meningen att man ska alltid söka efter nya svar?
Står på macken just nu, fläkten i ansiktet och kaffet brevid mig. pigg måste jag bli. pontus vaknade på fel sida idag, så det gjorde att jag också vaknade på fel sida.  inget mys här inte.

Igår drog jag madde och maggan till BORÅS och besökte pojkarna. ( Robin, koffe och denny ) kul att se dom igen. När vi klampade in så satt dom och åt bullar och drack kaffe ( antar att det var frukosten ). Senare sattes det igång med skiss på tatueringar och bilder och tjosan! Min i nacken blev jag nöjd med. skit bra! och så skönt det var att tatuera sig i nacken jisses! går inte jämföra med något. hur härligt som helst. så rekomenderar ska ni tatuera er gör det i nacken. jag vågade faktiskt inte göra tatueringen på foten pga att jag är så kittlig och sen aj smärtan! så hoppade den igår, och gör den nog nästa gång vi åker dit :). Maddes tatuering blev riktigt grym ( för att vara från en "hemma lärling")!. hon gjrode en kobra på ryggen. riktigt nice!  du e duktig robin massa beröm till dig.

Idag när jag kommer hem, så ska jag städa lite. Pontus ska ha börjat med allt men ja får givetvis hjälpa till. Sen så vet jag inte om jag ska vila en stund eller ut och träffa folk och senare sova för natten? har inte rikitgt bestämt mig ännu.
Får se till att göra lite nytta, skaka om mig så att nått ramlar på plats i huvudet i allafall. suck*
Ska sluta ta råd och lyssna på mig själv ett tag... tror jag




5 dagar kvar till alla hjärtans dag
häng med dagligen för mina planer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback