.. me

Jag fann mig själv i dag
och, jag hittade mig själv och sprang iväg
Men något som drog mig tillbaka
En röst skäl, jag glömde att jag hade
Allt jag vet är du inte är här för att säga
Vad du alltid brukade säga
Men det är skrivet i himlen ikväll


Så jag kommer inte att ge upp
Nej, jag kommer inte att bryta mig ned
Förr det verkar som att livet vänder
Och jag kommer att vara stark
Även om allt går fel
När jag står i mörkret tror jag fortfarande
Någon vakar över mig

Jag har sett att strimma av ljus
Och det är lysande på mitt öde
skiner hela tiden
Och jag kommer inte att vara rädd
För att följa överallt det är med mig
Allt som var igår är borta
Och nu hör jag

I detta ögonblick, att mina drömmar

Det spelar ingen roll vad folk säger
Och det spelar ingen roll hur lång tid det tar
Tro på dig själv
Och du flyger högt
Och det bara att fråga hur sann du är
Var sann mot dig själv och följ ditt hjärta

Så jag kommer inte att ge upp

Nej jag kommer inte att bryta ned
Förr än det verkar livet vänder
Och jag kommer att vara stark
Även om allt går fel
När jag står i mörkret tror jag fortfarande ...


Att någon tittar på,
Någons titta över
Någon vakar över mig


Kommentarer
Postat av: Gogo

Hang in there, kitty! U know i´ll be there for u...

2009-02-03 @ 03:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback