ny dag, nya möjligheter!

ny dag. nya möjligheter. så ska jag tänka hädan efter. Ska stänga av mina tankar. mitt liv känns det som. inget dum eller nått utan bara vara mig själv och njuta för stunden. Verkligheten kommer ikapp en tillslut så därför bör man ta tag i sakerna med en gång. Förhoppningsvis ska jag till ikea idag med pontus och kanske hälsa på hans mormor också, hon e så mysig! Ska köpa en bäddmadrass på ikea idag, så på fredag kommer pappa hem och hämtar sängen och så ska vi hem ill Grästorp och göra ordning mitt rum. idag ska jag även börja packa smått, lär ju få tvätta när ja flyttar hem till papap också. pga att det finns fan inga tvättider i vårat hus.
Kommer sakna alla i trollhättan. mitt hem ju!. känns som jag ska åka åt helvetes långt bort även om det är 20 minuter med bil. grästorp är inte mitt hem och kommer aldrig bli eller vara.
jag kommer tänka och jag kommer gråta jag är inte mer än männsklig.

jag har kommit på några positiva saker i alla fall.

jag kommer få träffa min syster, anders och loke och mamma, roger och pappa masssa mera. ( saknat dom )
kommer få massa träning, och lägga enerig på mig ( behöver det nu )
kommer träffa marre mera (:
kommer börja sola ska bli massa brun innan sommaren.
ja kommer bli av med skulder.
jag kommer tänka klart
jag kommer känna saknaden i kroppen
jag kommer hitta mig själv.

det finns igentligen massa posetiva saker... men just nu så känns det inte alls bra. pga att ja kommer inte trivas i grästorp jag kommer få hålla igång hela tiden!



Kommentarer
Postat av: Tina

Försök fokusera på det positiva så ska det säkert ordna sig tillslut. :)

Postat av: Anonym

Inte konstigt att man inte kommer nåvart om man bara ser sig in det negativa hela tiden. Du skapar ju ditt liv så varför dessa frågetecken? Du får det du fokuserar på så enkelt är det!

2009-02-26 @ 11:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback