Onsdag 11/2-09

busskortet går ut idag! så blir att köpa ett nytt på g hem så man kommer iväg i morgon igen.
Vaknade inte av pontus klocka idag, vaknade av att jag hade pontus som viskade mitt namn lite försiktigt sådär. sen blev det lite mys.
Pontus körde iväg boston till sandra klockan halv sju :)! och jag fick en stund för mig själv. alltid skönt på morgonen.
Nalle kom till rese idag igen och höll mig sällskap. skönt så slipper man sitta där själv. gott att han någon åh prata med :)
På bussen var det jag och en annan skum kille, konstigt nog så varje gång jag åker med bussen och han är med ( och när jag har på bluetoch eller hur fan det stavas ) så får jag alltid bilder :S! vet inte om det är han som försöker skicka till någon annan men lyckas alltid komm till mig. hmm knepigt.

så idag vad händer dÅ? ska vara här sen vet jag inte, har filmer hemma jag vill se men jag vet faktiskt itne riktigt hur jag ska göra.. let seeee!!
 
Kisses and hug from me!



( börjar nsätan tycka att min blogg e lite tråkigt, finns ju inga bilder )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback