Onsdag

Idag blev det ingen kaffe som start på dagen utan en Loka citron i stället.
precis fyllt på godis, och guud jag dör vad godis sugen man blir men inte äta. ajjabajja!
idag ska jag färga håret på madde stumpii! och städa lite samtidigt (; jag kan faktiskt göra två saker samtidigt så det så. jag är tjej.
men skulle göra klart för er att JA jag letar efter en annan lägenhet en etta, och jag hoppas jag får den jag har kollat på. och NEJ det är INTE slut mellan mig och pontus. fått många frågningar på det. nej nej nej! ikke! .. så nu vet ni det. Skit i oss och bry er om er själva i stället.
bloggar mera senare .. =)!



Kommentarer
Postat av: Tina

Ta min etta! =)

Postat av: Tina

Joho jag gör det + massa andra. Eller ibland blir det svart med en tsk socker. Går svart också. Men annars en skvätt mjölk.

2009-02-18 @ 18:30:38
URL: http://tinapyrro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback