Resecentrum

Sitter på resecentrum i trollhättn nu. Musik i öronen och telefonen brevid mig. Givetvis en kopp kaffe också. Vad ska man göra ? Idag tar mitt liv mig vidare till Grästorp. Vaknade av att tandläkaren ringde och väckte mig, ändrad tid. Så fick lite panik, började packa det jag skulle ha och sedan vara det bara att göra sig i ordning och sticka. Senare i Grästrop ska jag möta marre och prata lite. Hoppas på en kaffe tjejen (; blink blink. Till mamma kommer jag senare ikväll. Sova hos syrran i natt i alla fall och jobba i morgon. Det är prat på att det bli utgång i morgon ändå, och det hoppas jag för jag är sjukt sugen på att dansa. Men då kommer det vanliga, vad fan ska man ha på sig?!? Oraka att det alltid är samma problem. Jag skulle vilja kunna gå in i min garderob och bara ta ett klädesplagg så var det klart sedan! Men så kan inte jag göra, verkligen inte! Jag är tvärt om, måste testa 8 plagg innan jag går utanför dörren ( inte när det gäller mjukiskläer osv då, för det tycker jag är bäst ! ) . Så mycket man vill här i livet som man inte kan få. Tyvärr.

Ibland när jag pratar så kommer mina ord ut fel ur min mun. Konstigt nog. Jag tänker en sak i huvudet men säger det på ett helt annat sätt. Vilket också kan såra människor. Inte alls min mening. Förlåt. Klart han betyder, klart är något för mig. Min bebis min älskling. Han betyder mycket. Jag är en person som fäster mig så jävla hårt vid något så det gör ont att släppa taget! Alltid! Brukar oftas få vara min mamma eler min syster som säger ” linda det är dags att göra si och så nu”. Jag vill inte vara en sån person, jag har egna ben att stå på. Ett eget liv att ta hand om. Precis som alla andra. Jag menar inget illa av det jag sa, det kom bara ut fel.

Ah, då var flytten till Grästorp nära också då. Vet inte hur känsligjag har blivet det sista, men det här är inte normalt av mig. Jag brukar vara en stark teje som skiter i vilket tar det som det kommer. Men nu? Oj jisses säger jag bara, lipar för minsta lilla. Jag vill att allt ska bli bra då måste man göra rastiska saker eller hur?!. Va med mig.






För övrigt så är jag fett sugen på att sätta i miina piercingar igen :/


Kommentarer
Postat av: Tina

Usch det där med klädproblem känner jag igen så jävla väl. Alltid samma visa. Vad ska man ha på sig.

Postat av: biig mamma

Piercingar är inte att tala om. Du förstör hela ditt ansikte med dessa smycken, lyssna på mam för hon vet "alltid "bäst. Du vet att flytten inte är för evigt så passa på att njuta av "livet på landet". Tids nog kommer du till stan igen. kramisar mam

2009-02-20 @ 13:10:54
Postat av: lippkiss

Nämmen inte ska du väl flytta tillbaka till grästorp:-S det klarar inte jag:-p haha. Jag vet heller inte vad ja ska ha på mig, det är stora problem när man ska göra något. Du som har gått ner så mkt, borde ha det super enkelt att hitta kläder nu;-). en annan har inga kläder som passar längre.

2009-02-20 @ 22:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback