sleep tight

Fest hos kusinen igår, kämpigt hade jätte trevligt. och bålen var livs´farlig! .. Drack av den och helt väck mår illa bara jag pratar om det. jag hade trevligt i alla fall men kommer inte ihåg alls mkt. Så dagen har bestått av dricka spy äta spy dricka spy . osv. Fett bakis idag!
Grattis igen i alla fall!

Så planerna är på g, ska inte skriva så mycket om det här pga att det är personligt och nej det handlar inte om mitt mål osv utan det handlar om annat.

Vet inte riktigt vad jag ska blogga mera om idag, eftersom det är folk som tycker det är störande att jag bloggat om allt så vet man inte ens längre vad man vågar skriva om.. så folket där ute ... vad får jag INTE skriva för er? hmm
Igentligen skriver jag vad fan jag vill men vil inte att andra ska ta illa upp.

Ledig i morgon så kommer sandra förbi mig klockan tolv och tar en kopp te och senare ska jag hjälpa mickaela och sedan ska jag träffa madde :) härligt härligt. Men just nu så ska jag bara sova och hoppas på att vakna i morgon utan att må illa och UTAN att hela rummet snurrar och utan en stinkande spydoft!

sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback