tisdag 10/2-09

Snön bara faller ute,jag som trodde vi var på vägen till våren men inte. Står i tidningen idag att det kommer in snö oväder från frankrike. men det drabbar abra skåne.
Igår blev det städat hemma, jag löste det bäst fan jag vill. om man säger så. sedan gjordes inte så mycket mer. punk punk punk.

idag så är det sådär, nalle höll mig sällskap innan bussen kom :) tack tack. Skönt så slapp man bli trött innan man skulle åka till Nossebro. Aset kallt var det ute också.. men de försvann sen. Så på bussen somnade jag som alltid, trött som jag är och inte alls pigg på något idag. vaknade när jag var i Nossebro. Och ja nu står jag här igen. kaffet brevid mig ( vet precis hur många koppar jag kan dricka på en dag ). och sömnen i ögonen. vill hem sovao ch aldrig mer vakna så känner jag nu. bara jag får sova sova sova! saknat mitt duntäcke och kuddar!

Som sagt städae igår och ska till att hålla det så nu. Så att man vill komma hem!  men mina planer är fortfarande i huvudet även om det snurrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback