tisdag

oj oj oj nu börjar det hända grejer här. Mötte emelie på bussen igår på g hem.  gick till eidar och skrev kontrakt på nya lägenheten. Just precis nya lägenheten. 1 maj flyttar jag till en etta med riktigt kök.
Idag så ska Pontus iväg på en visning på en lägenhet. hoppas han gillr den och hoppas pdået bästa för honom (: (F)
Allt hände så fort helt plötsligt..

tisdag: hälsa på mormor
onsdag: veti nte om det blev ikea då eller om det blir håret? hmm
torsdag: håret eller ikea ?
Fredag: flyttar jag till pappa och sak vara barnvakt åt loke :)
lördag: bowla med premier (:
Söndag... ja då e jag ju hos pappa

Kommentarer
Postat av: fiia

varför flyttar ni inte ihop ist? =/

Postat av: Marie

det blir nog kanon gumman ! det har vart skoj om jag med fick en :$ haha

2009-02-24 @ 14:29:40
URL: http://mijaplav.blogg.se/
Postat av: Anonym

ojoj bit mig inte :p jag fråga juh bara =/

2009-02-24 @ 22:19:09
Postat av: fiia

ojoj bit mig inte :p jag fråga juh bara =/

2009-02-24 @ 22:19:58
URL: http://crazyofoboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback