torsdag

Jag må ju då säga att jag är så fruktansvärt avis på marie idag som ska fixa sitt löshår :P jag e så sugen så det verkligen DRAR I tarmarna på mig haha! hoppas det blir bra tjejen och jag kommer dö av avensjuka tror jag :D
Så mickaela ( om du läser detta ) vi måste fixa det på mig direkt när jag får pengar över :P hihih. vill haaa!

idag blir det nog en kaffe med magico ihope :) och lite tjejsnack som vanligt:D! kul kul.
sen vet jag inte direkt. inte någn stor lust med någon!

igår var emelie och johan hemma och kollade på film :) vi såg världen tråkigaste film så alla höll på att somna haha :P dumt val av film LINDA  men det va skoj åh se dom igen :) så hoppas det bli snart igen :)!


I morgon fredag den 13 : e  :/ ska helst ligga hemma då

Kommentarer
Postat av: Marie

haha det blev ju bra tills slut :) så du måste ba se mig fixad ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback