utmaning igen

Spaaniz utamnade mig

  • 1) Tre namn jag lyssnar till: Linda, spanis, älskling
  • 2) Någonting jag tycker om med mig själv: För det mesta glad
  • 3) Någonting jag inte tycker om med mig själv: Dåligt självförtroende
  • 4) Detta är jag rädd för:    mörker, spindlar , döden
  • 5) Tre saker jag vill ha varje dag:   sömn, kärlek, luft
  • 6) Tre saker jag absolut inte kan göra: tala olika språk, hålla liv i mina blommor, jag vet inte
  • 7) Detta tycker jag om att göra: Pussas, kramas och mysa!.
  • 8 ) Detta vill jag göra just nu: hem och få sova en stund
  • 9) Bästa känslan:  att vara lycklig
  • 10) Värsta känslan: När någon säger att man har gjort något fel, utan att man vet vad
  • 11) Egenskaper jag gärna vill att min partner har:  kärleksfull, omtänksam, snäll, specill, glad.
  • 12) Är jag kär just nu? klart jag är!
  • 13) Jag vill gifta mig?  helt klart...
  • 14) Följande saker vill jag göra innan jag dör: Gifta mig, nått mitt vikt mål, fixa min karriär, öppna min salong, få barn. leva mitt liv
  • 15) Min käraste ägodel?   folket i min närhet
  • 16) Något jag vill ha i present: Smycken, blommor, böcker, kläder, smink.
  • 17) Detta har jag på mig just nu: Tubtop, cardigan, och tights
  • 18) Favoritkläder: stilrent och snyggt
  • 19) Favoritdjur: katt
  • 20) Följande musikstilar tilltalar mig mest: RnB hiphop, pop, metal, hårdrock
  • 21) Favoritlåt just nu: shake it med metro station
  • 22) Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste = Religion . tråkigaste= Matte
  • 23) Stjärntecken: Stenbock
  • 24) En bok jag älskar: Verklighetsbaserade + Twilight
  • 25) En film jag älskar: Dagboken
  • 26) Tv-program jag gillar: Top model
  • 27) Favoritdoft: min parfym :$ DKNY
  • 28) Detta äter jag gärna: taco + kyckling
  • 29) Dricker helst: Mineralvatten och vatten
  • 30) Favoritgodis: Choklad med stora bokstäver! 
  • 31) Hit vill jag gärna åka på semester: Grekland och italien
  • 32) Färg på mina ögon: Bruna
  • 33) Min längd: 166 cm lång
  • 34) Jag tror på: ett liv efter döden, själsfrände. kärlek i första ögonkastet
  • 35) Jag spelar: dum och tv spel, sims går bra också
  • 36) Personer jag beundrar:  min syster
  • 37) Så här bor jag: Lägenhet i Trollhättan
  • 38) Antal döda krukväxter i hemmet? tre tror jag
  • 39) Det här tänder mig:  Pontus:O
  • 40) Det här gör mig avtänd:   håriga ryggar!
  • 41) Favoritfärg:   svart,rosa, grön, röd. ah dom mesta
  • 44) Favoritcitat:  kasta inte sten i glashus
  • 45) En hemlighet jag vet: Nalles hemlighet :P
  • 46) Bästa present jag fått: Kameran ja fick av Roger och mamma!
  • 47) Senast köpta skiva:  köper inga skivor
  • 48) Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Ögonen
  • 49) Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: allt annat?
  • 50) Udda förmåga/egenskap:  (enligt min syster) är jag bra på sminka
  • 51) Om jag vore ett djur skulle jag vara: En fågel
  • 55) Vad lyssnar du på just nu? robin williams - i wanna feel real love
  • 56) Vad har du gjort/ska du göra idag? Jobbar med mia på macken, ska hem och pussa på pontus och senare på föddelsedagsfest / kanske lipz!
  • 57) Var är dina föräldrar födda? Mamma i Vbg och pappa i Danmark
  • 58) Vad är det senaste du installerade på datorn? JAVA
  • 59) Vilken är din favoritrestaurang?  shangri la
  • 60) När badade du i en pool senast? När jag var i bulgarien -07
  • 61) Hur många barn vill du ha? 4 stycken!
  • 62) Vilken musikstil tycker du mest illa om? punk!
  • 63) Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? soc.
  • 64) Vad har du för TV-kanaler? Tillräckligt många
  • 65) Har du åkt moped någon gång? för många gånger
  • 66) Har du busringt någon gång?  haha ja.
  • 67) Har du fått felparkeringsböter? får jag äga ett körkort först?
  • 68) Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? FU HELLER!
  • 67) Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Bulgarien
  • 68) Har du en egen trädgård?nej men en balkong?
  • 69) Vilken är din favorit bland tecknade serier? disney, inget snack om saken.
  • 70) Kan du alla orden i nationalsången? ja tror det
  • 71) Badkar eller duschkabin? BADKAR!
  • 72) Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Twiligt helt klart!
  • 73) Favoritpizza? kebabpizza utan kebab
  • 74) Chips eller popcorn? chips
  • 75) Vilken färg på läppstift använder du? Ljusbrunt
  • 76) Har du rökt jordnötsskal någon gång? eh va? nä
  • 77) Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej
  • 78) Apelsin- eller äppeljuice? Äpple
  • 79) Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Jag pontus syrran anders och loke.
  • 80) Favoritchoklad? special nougador
  • 81) När röstade du senast? aldrig gjort
  • 82) När åt du en hemodlad tomat sist? hmmm ....
  • 83) Har du vunnit en prispokal någon gång? nej..
  • 84) Är du bra på matlagning? jag tror det, ingen som klagat i alla fall
  • 85) Klarar du att tanka själv? jag har ju ingen BIL!
  • 86) Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV?Ja, tyvärr!
  • 87) Pepsi eller Coca Cola? Cola.
  • 88) Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?haha ja ...  blå overall! sexy!
  • 89) Vad var det senaste du handlade?  cellofan!
  • 90) Har du kräkts offentligt? haha ja!
  • 90) Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? hitta den sanna kärleken!
  • 91) Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jao
  • 92) Har du ringt något betalnummer? ja, när big brother gick på tv
  • 93) Kan man vara vän med sitt ex? ja, varför skulle man inte kunna
  • 94) Vem var det du besökte på sjukhus senast? när syrran låg inne för att föda loke
  • 95) Hade du mycket hår som liten bebis? haha ja var flint! såg ut som ett ufo. var fem år när ja fick hår säger alla :P
  • 96) Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? " det får inte att ta de här samtalet nu" skulle jag tro?
  • 97) Vad har du i din väska? jenas, linne, smink,parfym, bortagningsmedel, naglack, kalender osv :P
  • 98) Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Pussar på pontus
  • 99) Vad har du att vara tacksam för? allt jag har runt omkring mig.
  • 100) Var hittade du den här listan? hos syrran vem annars?

jag utmanar: Tezz, maggan, sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback