bröllop och dagen efter

sitter här med min varma kopp chocklad!

igår var det Therese jonsson och Tomas Dahl´s bröllop.  Det var jätte fint och tack för jag fick vara med som en tärna och se dig.
I kyrkan början jag böla som alla andra men det gör man på bröllop. och på efterfesten hölls en del roliga tal, maten var god. Det björds på sprit. tyvärr dansade jag inte som alla andra men som sagt, jag e as sjuk. har en hel del bra bilder att ladda upp sedan på bilddagboken.. men här är bara ett smakprov!




Synd bara att jag var så jävla sjuk så ja visste inte vad jag skulle göra nästan. hade inte tid och tänka på det på dagen men på kvällen då man slappnar av så oj säger jag bara . bihålsinflamation kan knappt andas .. hostar ont i halsen och as ont i lederna, hade feber igår också . är detta bra nu när jag ska börja jobba på måndag nej?!
så jag kurerar mig med varm choklad, moronrock och heta duschar ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback