en liten uppdatering!

har inte uppdaternat min blogg på länge. ibland tröttnar jag.. ibland inte.
Dom senaste dagarna? hmm . ah i tisdags fyllde roger hela 57 år så vi var där och fick god smörgås tårta. jag blev hånad som vanligt och börjar bli trött på det. så funderar på sluta gå på "släkt middag" för tydligen är de aldrig någon som fattar att man blir sårad. så jag åkte hem, utan att ta ett vänligt hejdå.
Väl hemma så bestämde sig jag och sara till att åka ut till Ulvön! saknar stället. uppvuxen där på sommrarna men nu har jag inte vart där på kanske sex-sju år?





igår var vi i göteborg för pontus kompis timmy fyllde 20 för några helger sen men vi har tvärr inte kunnat hälsa på honom. så vi tog oss en tripp dit. helvete vad det regnade!
Sedan hämtade vi upp honom åkte ut till askim där pojkarna drack öl och jag cola light.  vi pratade om allt och bara myste allmänt. sedan började det åska och bixtra så det var inte lågt ifrån att tårarna kom. plus att ja körde bil så  ja va helt jävla hysterisk! haha stackars timmy första gången han åker med mig var katastrofal enligt mig!
HEmma så blev pontus ULTRA mysig, för han visste hur rädd jag varit! så ja fick ligga i hans famn oh då blev jag lugn <3 muma*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback