En underbarvän sara

Bet i ett pepparkorn fy fan va äckligt det är!
För en stund sedan stekte jag ägg och åt till frukost. Frukost nu tänker ni då? JA! Asså ja har problem och kan inte äta frukost så tidigt som alla andra, men jag måste börja med det. och nått uppigade. Kaffe borde införskaffas.

Tänkte skriva lite om min underbara sara till vän.
Sara fyller 22 år i morgon. Vi har tillbringat ungefär jag vet hur många år faktisk. jag har känt sig så länge så jag inte ens minns hur vi träffades. Vet att det var innan skoltiden i allafall.
Sara är en av mina bästa vänner och vi vet vart vi står och har varandra.
när vi var små sa vi allt " vi ska fortfarande umgås när vi skaffar barn". Jag vet att folk i våran omgivning skaffar barn hit och dit och jag är jätte glada för deras skull :)! men jag vet att både jag och du har en festgen i kroppen som fortfarande sticker ut ;)
Grattis i förskott gumman (: jag hoppas på en toppen dag åt dig!
Puss din bästis Linda




Pontus lovade att jag skulle få bada idag, och det tänker jag göra. men tända ljus skumbad och ansiktsmask!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback