förslag .. hjälp

Jag och Älsklingen satt upp till klockan 4 i natt och spelade The sims ihop haha. Så jag vaknade klockan tre i eftermiddags och hade världens huvudvärk, haft det hela dagen så inte ätit något och inte druckit ( får skylla mig själv ) så älsklingen va och handla snabbmat till mig nu. Jag behövde verkligen äta så ja kunde bli av med huvudvärken. jisses.

Sitter nu och funderar, min och pontus ettårs dag nästa månad och ja vill göra något speciellt. men jag behöver hjälp... förslag någon på vad man kan göra ?

ska vara på macken i morgon klockan 16-20 :) och det ska bli greate faktiskt!
och på tisdag ska jag träffa hanna  stumpi :):)!

Har inte så mkt att blogga om just nu .. har fortfarande huvudvärk så ska faktiskt sova nu
puss & kram

Kommentarer
Postat av: Tezz

Liseberg kanske. Jag kanske sa d.... nä just det ni skulle åka dit en annan dag.

Hmmm...

Åka å käka på en god italiensk restaurang? pasta+ heter den ligger på avenyn, tror att ja å tomas ska ta en tur dit, verkar mysigt.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback