Fortfarande sjuk, men hoppas på en förbättring!

Jag kurerar mig med mycket vatten, nässpray och alvedon. Sjuk som attans och varit hos doktorn idag där jag fick årder på att ligga i sängen och ta de lungt. Min förkyldning har satt sig på mitt balanssinne, så jag ramlar omkull rätt var det är. höll på att stå på huvudet inne hos doktorn. Virus i kroppen så ingen pencenlin. huvudvärken smyger sig på, och jag hatar att vara tät i näsan. Panik känslan av att inte kunna andas är hemsk. och svettas rätt som det är och andra stunden fryser jag.

Åter till min förändringar som jag får ta när jag blir frisk. min kära vän sara har åkt till öland läste jag på hennes bilddagbok, hoppas hon får det skönt där. Hon behöver ledig så mycket som hon har jobbat det sista. Önskar jag fick jobba i stället faktiskt. Längtar att komma tillbaka till "livet". Så tro min nått jag vill mest av allt är det att komma tillaka och jobba! jag vill verkligen!
Sara och jag har bestämt oss för längesedan att börja träna igen, och då blir jag förkyld men vi ska ta tag i detta. skönt att prat med henne och bli peppad. miss u hun!
Nu kan man äntligen ta tag i sitt egna liv!



Älsklingen pontus vågar inte vara med mig nu när jag är så sjuk, vilket jag förstår gott å väl. han började också få ont i halsen så han kan gott vara hemma hos sig själv nu så han slipper få mera :) hihi. men tack för du köpte mat och nässpray till mig!

Sitter i köket och tittar ut, hösten på G kanske? det bara regnar och regnar. vilket ja tycker är mycket härligt. men frågan är nu.
Vågar jag klippa av mig håret fortfarande?

Kommentarer
Postat av: sara

miss U tooo stumpis!! Vi ska ta me mig faaaan bli snygga smala och smärta;-)! haha

2009-07-29 @ 12:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback