ingen vanlig söndagskväll

Ingen vanlig söndags kväll


Sitter i soffan med morgonrocken omkring mig, och älsklingen här också. han ligger under täcket och myser han med.
Vi kollade på anna nicole smith, men visade sig att det var Batman och Robin på tv också. Så det byttes kanal.
Har skaffat mig en "livs coatch" haha nu också, känns härligt.
I reklamen gick jag ut och gjorde mig två smörgåsar och en kopp te, fy vad jag läntar till hösten så man kan dricka te när det är kallt ute och bara mysa! Kommer in i vardagsrummet och pontus går ut i köket och gör detta också:) haha så nu sitter i här och myser med en kopp te och var sin smörgås :) Mysigt man kan ha det.




Kommentarer
Postat av: marie

haha ge mig med då ? :) ses snart !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback