Jag är inte klok

haha ni kommer inte tro att jag är riktigt klok nu när jag skriver detta. men jag har redan gjort min önskelista inför jul / födelsedag :)! ja är crazy jag vet, men när jag kommer på saker som jag önskar mig klart jag skriver upp det .. inte sant?

i morgon tänkte jag städa mitt förråd och även ta mig en promenad med marie :) härligt.
mitt förråd måste i alla fall städas :/! hoppas på jag och pontus kan åka och slänga lite skit nån dag också! måste verkligen det. och verkligen är VERKLIGEN.

Mia, Anders och Loke var här idag på middag och jag bjöd på biffstroganoff med sallad och efterrätt var fruktsallad med nyttig chokadmose ( faktiskt så är det GI mose ) och grädde som inte alls är så nyttig :P! men Ja uppskattat var det :)
och det var mkt trevligt att ni kom :) Pontus var söt och hjälpte mig :)


jag ska väl lägga mig och sova nu i alla fall.
puss på er


Och jag längtar till vintern för jag älskar vintern för det är så OTROLIGT jävla mysig!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Samma här. Tittade på massa bilder från i julas och visst längtar man lite. Jul i Juli, hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback