Man måste ha mål

Man måste ha mål här i livet för att ta sig någonstans inte sant?
Jag är en av dom som har många mål, men behöver börja dra i en tråd för att komma någonstans, jag vet bara inte vilken tråd jag ska börja att dra i.

mina mål är följande
1. Börja träna och bli mera hälsosam
2. skaffa en bra figur
3. Bli sylist / make up artist / och frisör
4. öppna eget
5. framgångsrik
6. skaffa familj.





men då kommer också stora frågan. vart börjar man? bara för man är arbetslös har man inga pengar så man kan inte ta något lån till utbildningarna som kostar minst 50 000! börja träna osv blir när man blir frisk och äta mer hälsosamt blir när man får pengar? jag är fortfarande fast i min såkallade cirkel.

Vad är dina mål?

Kommentarer
Postat av: fiia

gumman, du har väldigt höga mål. Det kommer ta många år! Men, även fast man inte har pengar, så kan man alltid börja någon stans. Jag skulle börja med motion och hälsa, för mår du bra, så känns allt bättre. Du måste först må bra med dig själv, bygga på självförtroendet och sen jobba på dina mål. Men sätt dig själv i första hand! Din kropp och ditt sinne kommer tacka dig =) Kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback