mens på g?

sitter i soffan med morgonrocken omkring mig, det är varm och god. Te´t står brevid och svalnar av lite. I min bakgrud hör man ljudet til en disney film. Man hör även ljudet av regnet smattrar mot fönstrena.
tårarna drar sig längst ner på kinden. Jag vet inte om jag är besviken eller rädd?
Jag förstår inte vad som håller på att hända just nu, varför det blir såhär? så fort man hörde orden så stelnade jag till. Och nu sitter jag här.
Fötterna värker från igår då jag gick barfota hem från stan, dumme fan.  Skakar på huvudet för att inse hur dum jag är.
Ögonen blir dimmiga, och det känns som allt börjara bli en mardröm ? jag vill inte ha det såhär.
kommer du komma ihåg?
Idag ska jag vara nykter köra tror jag eller bara vara hemma. vill till stan klockan 23.00 och se dead by april. eller bara ligga ner i sängen hela tiden.
jag vill att du ska vara här och hålla om mig hårt och säga att jag ska vara lugn. pussa mig på pannan och säga det är inte så.
Jag vet inte riktigt hur jag mår längre.. mens på g?


På söndag skall jag åka med sara och hälsa på sara / tony. Ska få se en jätte söt bebis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback