Min längtan är stor

vet ni vad? ...
jag börjar repa mig, inte ont i kroppen längre. Men hostar som bara den oh snyser och ont i näsan och ah bihålsinflamtionen är ju kvar lix.  så fortfarande sjuk men på bättringsvägar.
det var inte det jag skulle blogga om .. utan dettta .....




Vi tänder ett ljus i advent .. advent...
ah längtar så mycket till hösten ( kallt ) när man får ha mysiga kläder på sig, och tända ljus innomhus och mörka färger och regnet. sedan att det går över till snön och röda färger och adventsljusstakar. ah jag är en människa som älskar julen! Verkligen ÄLSKAR DEN.
Fast detta året så tror jag att jag ska ta de lite lindrigare än förra året. Förra året "julpynta" jag redan första advent eller tog fram allt. inte detta året.
I alla fall åh saknar det som fan. ska baka massa i vinter också :)!  Och hem till syrran och pysseldag igen, och mysa med släkten och med älsklingen!
ah jag älskar julen helt klart. 
4 Månader kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback