min söta prins

Ligger och kollar på "a cinderella story" nu. Tur att dom fimerna bara är en saga.
haft min söta prins hos mig idag, han kom efter jobbet och väckte mig.
Sedan fick jag ligga på honom och vila lite till och mysa! men lat va han så han orkade inte åka och handla åt mig så jag fick göra det så nu slipper jag svälta ihjäl också.
och när jag kom tillbaka fick jag laga maten själv också:P, men sen fick jag mysa och helt plöstligt så började jag blöda näsblod! :/ igen.
I alla fall så höll min prins mig sällskap tack älskling!.

NU sitter jag och kallsvettas, vet inte varför men ANTAGLIGEN för att jag är sjuk =/!.
önskar bara jag kunde bli frisk igen, och sedan vill jag börja jobba träna och grejja igen! fannnn jävla virus förvinn nu





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback