tända ljus och magknip!

har nu hittat min frisyr jag skall ha, den är både lång och korthårig. och fräck.

Bloggar nu för jag mår så jävla dåligt. inte pga av nått annat utan jag har gått igenom mina räkningar. jisses säger jag bara. att jag alltid ska må såhär när det kommer till den förbannade jävla skiten.
har så ja kan  betala det men då får ja leva fattigt när det gäller mat. Hoppas på jobba så man kan tjäna ihop det snabbt och lätt och enkelt. Vill tjäna lite extra så man kan få lite extra i fickorna? om ni förstår vad jag menar .. typ sminka andra ? klippa pappa ? jobba någonstans? bara så man får lite extra att lägga i plånboken.  Alltid samma problem med det här.  min månad går ut på såhär:
Må dåligt för jag vet inte hur mycket jag får i pengar - betala räkningar, leva fattigt, betala de jag kan - börjar om från början oroar mig för nästa månad.
När ska detta ta slut?
Önskar jag hade pengar så jag kan köpa in smink också så man kan börja sminka folk för hobby och träna osv !

skall försöka sova nu i alla fall ...

Folk säger pengar är inte livet.. pengar är fan allt när man inte har dom


( detta är från en blogg som emelie min kusin visade mig, jag gillade den inte föst men gått igenom hela bloggen nu och nu älskar jag den. Hon e stylist för make up store. och jag älskar det!  dessutom heter hon Linda ;) )

Kommentarer
Postat av: Loka

Jag hörde att kattögon va inne nu samt svarta måsvingar (amy winehouse) :P skitsnyggt ju!

2009-07-23 @ 14:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback