Torsdag- stan, maggan, päsa

Regnet smattrar på fönstrena. jag vänder och vrider på mig. Känner att jag inte kan svälja. Så bestämmer mig för att ta morgonrocken på mig, gå ut i köket göra ordning en kopp te med smak av blåbär. Och en smörgås till det. mums till frukost.
Hanna kommer och hämtar mig efter jobbet då blir det stan och sedan hem till maggan. göra det sista och sen bara päsa? hoppas jag :)!

Igår var jag maggan hanna på genrepetion i kyrkan med therese och tomas. Vi fick reda på hur vi skulle gå in och vad vi skulle göra. Vi fick även höra hanna sjunga, åh fy sjutton va hon sjunger bra.  tårarna kom på både mig och tezz i kyrkan.
Sedan åkte vi hem till  tezz och skulle göra i ordning henne. Vi fixa håret och sminket och på med klänningen. Hon va väcker helt bedårande!
så fredag sista dagen att grejja med allt runt omkring och jag kommer sova väldigt skönt på lördag natten till söndag.

Måndag börjar jobbet. 07.00



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback