vem vill inte vara prinssesa för en dag?

Vem vill inte vara prinssesa för en dag?


haha fräck tårta



Eftersom min kära vän Therese jonsson har blivet Therese Dahl för fyra dagar sedan så har man själv början inse att tiden går framåt och inte stannar upp. en vacker dag ska man stå brud vid altaret.
Eftersom ja hade mina planer att bli stylist och festfixare har jag några ideer om mitt bröllop. ett vinter bröllop!
helt underbart faktiskt, föreställer mig allt haha. sjukt jag är långt kvar tills den tiden. men man måstej u få drömm sig bort eller hur?
jag vet vilka som ska vara mina brudtärnor, och skall även ha brudnäbbar. Jag vet hur min frisyr ska se ut och klänningen.
även vad min "man" ska ha på sig. tärnorna ska ha en mörkrödd långklänning som dom skall få av mig, och även antingen frisyr eller smink.
i kyrkan ska näbbarna lägga rosenblad, och min pappa ska leda mig in i kyrkan.
jag vet hur sermonin ska gå till fast de blir lite mera americanskt av det.  haha tårtan ska vara stor! vem ivll inte vara en prinssesa för en dag? jo alla tjejer. jag vil även ha en stor hängande brudbukett! och korten skall tas efter jag varit i kyrkan.
Mycket man vill, sen handlar det också om vad min partner vill :) men just den dagen så hoppas jag att snön faller mycket. jag ve att tårarna kommer rinna ner från min kind, men allt kommer vara så underbart.
som sagt jag ser allt framför mig. häst och vagn då också :) men stora plädar!
Även om folk säger till mig nu " så fungerar det inte i kyrkan osv" så är det MIN dag och jag bestämmer hur JAG vill göra. vet att det kommer kosta MYCKET pengar. men det hänger bara en gång. och ja vill ha ett stort vacker bröllop!









Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller hur ska det vara ett vinterbröllop, gärna i november december. SÅ kan man ha på sig en sådan där fin kappa med lite päls sen när man är utanför kyrkan=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback