blödarsjukan? eller va heter det ?

Som ni alla vet så blöder jag fortfarande på mitt ben! så ja får gå hos läkaren och lägga om det igår och idag. ska även dit på måndag igen!
MEN!
Det finns perosner i min omgivning som är oroliga, mor och syster och jag såklart .. så fick jag detta av en vän
"
Mild till medelsvår form av von Willebrands sjukdom: Man får lätt blåmärken och blödningar från slemhinnorna, till exempel i form av näsblod. Kvinnor kan få rikliga menstruationer. Det är viktigt med förebyggande behandling inför operationer eller innan man drar ut en tand, eftersom det finns risk för stora blödningar"

hmm .. allt stämmer in sjukt bra såjag borde kolla upp detta på måndag när jag ändå ska dig!
Önska mig lycka tll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback