borde ha gjort det för längesen

jag måste få skriva av mig lite!
jag tycker det är konstigt att personer kan ändra på sig.. Från att gå till trevlig och sedan till en illa person ?
eller illa och illa... kónstig kanske jag kan säga.
har jag gjort nått ? sagt nått ? eller vad då..
Jag vill säga såhär jag orkar inte, tar avstånd och lever mitt liv. helt tvärtom jämfört med vad det ska vara. men varför ska jag bry mig igentligen? jo för jag gillar dig.
Sitter och fundearar lite nu faktiskt.
Att man inte gillar en person och sedan blir bästa vän med den / dom. det förstår jag inte riktigt... Men det är väl upp till eran sak.
Men nu gör jag det jag borde gjort för längesedan.. Planerana är i FULL GÅNG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback