Det har jag i alla fall!

ett tips för vintern!

Har man inte mycket pengar att lägga ut på mössor, vantar eller halsdukar? men ni kanske har en underbar mormor eller mor som stickar ?
Det har jag i alla fall.
Hittade en jätte fin halsduk på H&M som jag fastnade för, visade den för min mormor och hon är så underbar för hon stickade en till mig! visste märket sitter inte på men so? jag är inget mode freak. kanske har enstaka mode kläder osv. Men herregud det har ingen betydelse. Kan man fixa såna saker gratis och visa sin uppskattning av det så är et helt toppen tycker jag.
Så mormor stickade en underbar varm halsduk till mig för vintern så nu fryser jag inte när jag går ute!!
Tusen tack underbara mormor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback